-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

16 kwietnia 2007

2. urodziny bloga!

The Rasmus Aga | 16 kwietnia 2007 |






  
Terve :)! Kurczę, ja to zawsze mam problem z wstępem do nowej noty...  Nigdy nie byłam w tym dobra (wybaczcie). Pozostało mi tylko walenie prosto z mostu!

Dzisiaj jest taki dzień, kiedy ten kolorowy blog o świetnym rockowym zespole The Rasmus obchodzi swoje 2 urodziny! Też w TV dowiedziałam się, że aktualny papież, Benedykt XVI (l.80) także obchodzi dzisiaj urodziny :). A w necie wyszukałam innego sławnego osobnika. Wyniuchałam
Sera (sir) Charles "Charlie" Spencer Chaplin. Świetny komik.

Rok temu nie urządziłam blogu szczególnej uroczystości, czy nawet przypomnienia, ale dzisiaj to robię :D.

No to może teraz przedstawię Wam, drodzy czytelnicy, fani TR, krótką historyjkę na temat tego blogu :).



Jak to się wszystko zaczęło?

Jeszcze przed założeniem bloga zastanawiałam się czy W OGÓLE stworzyć "internetowy pamiętnik" (mimo że, traktuje to jak blogowy serwis o The Rasmus). Z jednej strony pomyślałam sobie: "Nie chce być jak każdy, jest dużo blogów o TR", ale z drugiej strony... chciałaby prowadzić blog o The Rasmus, pisałabym tam swoje przemyślenia na ich temat, wklejałabym fotki bandu, najnowsze info o zespole.
I tak argument nr 2 przekonał mnie. Tego dnia i miesiąca, w 2005 roku założyłam mój pierwszy blog o moim kochanym grupie!
Szablon bloga zmieniał się tak szybko jak pogoda. Na początku był cały na fioletowo z fioletowymi stworkami z napisem Fluffy (jakoś tak :D). Następnie przeobraził się w przestrzeń Matrix'a (nieźle wyglądało :) ). Przyszła pora na zmiany szablony, które głównym motywem był jeden z członków zespołu TR.
Jako pierwszy ukazał się Lauri w jasnoniebieskimi napisami na czarnym tle. Następny był Aki, gdzie jedna koleżanka skomentowała jako "blog, gdzie popełniono morderstwo" :D. Jednym słowem mówiąc .... KRWAWA czerwień napisów. Kolejnym był Pauli: fioletowe napisy typu Coca-Cola, a ostatni to był Eero, napisy żółte w stylu chińskim.
Kolejny szablon był całkowicie Rasmusowy, ale ostatecznie grafika pozostała do dziś :).


Blog w liczbach

???????? - liczba fanów TR, których poznałam dzięki temu blogu
27 951 - osób odwiedziło mojego bloga :) (dzięki i wciąż rośnie)
954 - osób skomentowało (też dzięki i także rośnie!)
136 - notek napisałam
132 - zdjęć w albumach
85 - linków w ramce Webs
21 - kategorii
1 - autor bloga, czyli AGA*

Uczynki
  Oczywiście zorganizowałam konkurs na The Best Sesję Zdjęciową The Rasmus.
  Pierwszy szablon, jaki zrobiłam był nagrodą dla Lady Rasmus, która wygrała w konkursie na The Best Sesję Zdjęciową The Rasmus. Wykorzystane programy: Paint i Microsoft Word.
  Oczywiście zorganizowałam konkurs na The Best Sesję Zdjęciową The Rasmus.
  Niedawno wykonałam szablon specjalnie dla Doni. Wykorzystane programy: Paint i Microsoft Word.
  Wraz z ProTomeT~TR (Krzyżak TR) stworzyłyśmy zabawny komiks o Rasmusach pt:."S-S-S-Story" (jak na razie (taka jest poprawna forma tego słowa :P) są 4 części, w drodze jest 5. :) )
  Więcej nie pamiętam, ale pewnie znalazłoby się jeszcze z 2 ;).

Niezłe podsumowanie, co nie? Trochę się zebrało przez ten dłuższy czas. To wszystko dzięki Wam i The Rasmus. Gdyby nie Wy jak i TR nie istniałby ten blog. Mam nadzieję, że z chęcią i przyjemnością zaglądacie tutaj, aby przeczytać coś konkretnego, wiarygodnego, aktualnego o naszych idolach. Jeszcze raz dzięki za wszystko! A na koniec, tak to bywa na urodzinach,.... torcik   . Pozdrawiam wszystkich!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz