-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

3 grudnia 2005

Kruki czy motyle?

The Rasmus Aga | 3 grudnia 2005 |
  Jak tak czasami patrze na zdjecia TR w necie, gazetach to zastanawiałam się....jaki wizerunek (motyw, image) pasuje Rasmus'om: Kruki czy motyle??
  W Polsce zaistnęli "z krukiem".Wszyscy nazywali Lauri'ego.... kruczowłosym wokalistą (lub podobnie).W
kilku ich teledyskach występowały te tajemnicze ptaki np.In The Shadows, Funeral Song (może też w
innych, ale sobie nieprzypominam).
  Po kilku miesiącach nieobecności TR w TV, powitali nas w sierpniu teldyskiem No Fear, gdzie
wystepowały inne, latające zwierzę czyli motyle,a także w kolejnym klipie: Sail Away.Otóż Pauli zaproponował wczesniej, aby TR przyjął nowy motyw do swoich klipów (i nietylko).I tak zaczęła się "kariera
motyli".
  Zauważyliście, że zespół HIM także wykożystał motyle w teledysku Wings Of Butterfly?? Także
zauważyłam, że w lecie panowała moda na motywy motyli na ubraniach np. spodni, koszulki, kolczyki i wisiorki.Może....image TR (motyle) powstały pod wpływem mody?? Ja nic nie mam przeciwko mody (sama chce zostać projektantką mody język2).
  Mi osobiscie podoba się motyw kruków.Te ptaki są bardziej tajemnicze, mroczne i magiczne, co nawet
pasuje do stylu Lauri'ego (tak sądzę).Chociaż motyle bywają tajemnicze, ale nie tak bardzo jak kruki.Co wy o tym wszystkim sądzicie??Jaki wizerunek Wam pasuje najbardziej u TR: kruki czy motyle?? Do zobaczenia!!

         
                             Kruk
            
                             Motyl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz