-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

13 października 2005

Co nieco o Sail Away

The Rasmus Aga | 13 października 2005 |
Dawno nic nie pisałam.A to sprawka...szkoły!! Przychodze zawsze późno (jak dla mnie), czyli o 14:10 i 15:05.Winą też są moje rodzeństwo.Oni (tak jak ja hahaha ) muszą naładować swoje mózgi szkodliwymi promieniami X czy tam V (nie znam się :P).Ale do rzeczy.Po energicznym singlu "No Fear" przyszła pora na spokojną pioseneczke, czyli "Sail Away".Już od pewnego czasu można obejżeć ów klip na Vivie niemieckiej (nie mylić z PLUS'em!!).Co tydzień, we wtorek o godz.17:30, w piątek o godz.23:30 i w niedziele o 14:00 leci 1 z 6 nowości na vive, czyli...."Sail Away" The Rasmus żaba!!Szok, co nie??Czytałam już wrażenia fanek na temat klipu.Piszą, że jest zajefajny, super-duper extra wypasiony na maxa.Ja osobiście jeszcze nie oglądałam.Czekam na okazje, aby odwiedzić moich dziadków (a oni mają satelite hehehe z emeryturki rzecz jasna).Jedynie co moge powiedzieć to, że akcja klipu toczy sie na plaży (ah plaża, dzika plażaa).A co tam jeszcze.Hmmm.AHA!! Oto lista piosenek, która znajdzie się na singlu "Sail Away":

Normaln singles

1.Sail Away
2.Sail Away (Benztown Remix)

Special edition

1.Sail Away
2.Sail Away (Acoustic)
3.sail Away (Benzotown Chilliout Remix)
4.Lucifer's Angel
5.Sail Away (Video)


I okładka płytki



Mam klilka zdjęć z teledysku od Lenny (dziekuję bardzo  !!).Mi sie baaardzo podobają.A no Lenny też podała linka do klipu SA :) (za to też dziękuje :) !!).Wejdzcie na www.therasmusuk.com potem na video, potem Tell A Friend bla bla bla, potem wpiszcie swoje imię, adres e-mailowy i przyjaciela np.mój adres (to tylko wysyła informacje).Po wysłaniu wiadomości do mnie możecie obejżeć klip.Wystarczy nacisnąć na HIGH, MEDIUM lub LOW obok znaczka Windows (jeśli chcecie oglądać w okienku).Macie problem? Piszcie w komentach lub na gg.
A no przed chwilą obejżałam teledysk.Moje pierwsze wrażenie: Ogólnie klip jest bardzo fajny, ale dziwny.Przedstawia wiele zdarzeń wogóle ze sobą nie powiązanych.Nie wiadomo dlaczego występuje tam wiele osób np. ludziki w maskach gazowych, mężczyzna wyłaniający się z morza itp.Trzeba się troche zastanowić nad sensem tych ujęć.Może ci ludzie coś symbolizują??Ale ogólnie teledysk jest super!!No to chyba na tyle :).Pozdroo :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz