-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

22 lipca 2005

Album i single

The Rasmus Aga | 22 lipca 2005 |
No więc, już dzisiaj, w radiu ESKA, o godz.17:00 ( w "gorącej 20-sce") będzie premiera "No Fear".A widzieliście nowy szablon strony www.therasmus.com ??Mi się podoba, a Wam??Na tej głównej stronie są informacje o nowej płycie i singlu.Ja tylko zamieszczę listę piosenek, które znajdą się na krążku.Bo niby poco mam kopiować tą stronę jak możecie sami, dokładniej dowiedzieć się więcej??Tak więc...miłego czytania hahaha.Za 38 dni teledysk "No fear", a za 52 dni wydanie krążka.Pozdrawiam żaba.Oto lista:

1.Shot
2.Night after night (out of the shadows)
3.No fear
4.Lucifer's angel
5.Last generation
6.Dead promises
7.Immortal
8.Sail away
9.Keep your heart broken
10.Heart of misery
11.Don't let go

Fajne tytuły hehehe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz