-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

22 czerwca 2005

Wakacje!

The Rasmus Aga | 22 czerwca 2005 |
Już od wczoraj mamy lato!Słońce, plaża, zimne drinki....i tak dalej luzak.A wakacje już od 25 czerwca.Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni ze swoich wystawionych ocen, bo ja tak hahaha.Pierwszy raz chciałabym, aby te wakacje szybko minęły.A to pewnie wiecie dlaczego hehehe.Z pewnych źródeł (czyli od koleżanek) dowiedziałam się o tytułach piosenek, które znajda się na nowej płytce TR.Oto lista (kolejność przypadkowa):
1.Lucifer's angel ("Anioł Lucyfera")
2.Shot (“Strzał”)
3.Dancer in the dark (“Taniec w ciemności”)
4.The Exorcist (“Egzorcysta”)
5.Night after night (Out of the shadows), (“Noc po nocy –(poza cieniami”))
6.Immortal (“Nieśmiertelnik”)
7.Dead promises (“Umarła obietnica”)

Ma tych piosenek być więcej czyli ok.12.Reszta tytułów jest nie znana.Wszystko okaże się po wydaniu płyty.Pozdrawiam żaba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz