-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

13 maja 2005

Totalna klęska :(

The Rasmus Aga | 13 maja 2005 |
Jak to mogło sie stać ??!! 21 maja odbył sie program "Overdrive".Na ich głównej stronce można było śledzić przebieg głosowania niemieckich internautów.Zdecydowanie prowadzili Rasmusi aż 10% przewagi, a tuż za nimi był Placebo.Niestety, jakimś cudem wygrali Placebo.Znowu musimy czekać ok.pół roku, aby znowu znaleźli sie na liście "Overdrive".No cóż, nie płaczmy nad rozlanym mlekiem (to takie przysłowie hahaha).Następna przegrana odbyła się na "Eurowizji" w dniu 19 maja.Fin zaśpiewał bardzo ładnie, ale nie najładniej.Nie dostał się do finału, ale pewnie było blisko.Wygrała greczynka z 230 pkt. A co do polskich reprezentantów.....Szkoda gadać sceptyk.Zrobili nam.....OBCIACH!!Dlaczego właśnie ONI wystąpili??!!Nie wiem.Może lepiej byłoby, jakby wystąpił Sistars??Może za rok sie uda...No cóż, życie toczy sie dalej.Dobra!Koniec z tymi mazgajami!!Niedługo są wakacje, a to się liczy hehehe.A ja od 31 maja do 3 czerwca mnie nie ma.Wyjeżdżam na wycieczkę szkolną do Rewalu z moja klasą.Mam nadzieje, że będzie fajowo.Nie chce was zanudzać, dlatego przynajmniej raz w tygodniu będę wam wysyłać pełno zdjęć TR, teksty piosenek (i ich źródła wraz z stronami z teledyskami do ściągnięcia) i wiele różnych ciekawostek.No to do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz