-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

23 kwietnia 2006

1 dzień z życia duszy w niebie: 23 kwietnia 1979r.

The Rasmus Aga | 23 kwietnia 2006 |
Dzień jak co dzień. Wstałem dzisiaj niezwykle wcześnie, w końcu "Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje" :). Niebo było przepiękne. To był znak, że dziś, właśnie dziś dostane, jak dla mnie, najcenniejszy skarb. Myślę, że na to zasłużyłem, przez całe me istnienie godnie służyłem Bogu. Nagle... usłyszałem znajomy głos...: "Duszo...duszo.". To był Bóg! On mnie wołał! Tak, na pewno do mnie! Szybko do Niego przybyłem. Spojrzałem i powiedział: "Duszo, dziś zastanawiałem się, czy ktoś z was zasłużył, aby zstąpił na ziemię, a następnie do ciała człowieka, który dokona w swoim żywocie coś, który normalny śmiertelnik by nie uczynił. Tak, Ty duszo zasłużyłeś na to. Dziś nastąpił ten dzień, na który tak długo czekałeś. Ześle Cię na ziemie i przybierzesz postać chłopca. A imię Twoje będzie Lauri"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz