-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

19 lipca 2007

Koncert w Atenach odwołano, bo....

The Rasmus Aga | 19 lipca 2007 |
Terve ;)! Właśnie dzisiaj wróciłam z nad morza. Przyjechałam z nowymi pomysłami, jak i opalenizną :). Na sam początek doszła do mnie niesamowicie szczęśliwa informacja! Przeczytajcie sami (info z piątku, 17.07.07r.tłumaczenie by AGA*)!


Cześć,

Jest nam bardzo przykro poinformować was, że The Rasmus odwołało swoje występy: 17 lipca 2007 r. w Fly Beeyond Ateny i 21 lipca 2007 r. w Rock Weekend Bremanger. Powodem jest to, że dziewczyna perkusisty rodzi dziecko. To jest poza wszelką kontrolą, ale zespół, kierownictwo oraz my gorąco przepraszamy.

Serdeczne pozdrowienia.

Jim Morewood


A to heca :D. Pospieszył się :). Gratuluję świeżo upieczonemu tatusiowi ;]. Miejmy nadzieję, że rodzice jak i ich niemowlę są zdrowi i szczęśliwi :). Życzę rodzicom dużo cierpliwości, samych pogodnych doświadczeń, bezustannych uśmiechów, radosnych chwil z maluszkiem oraz energii w wychowywaniu bobaska :D.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz